Новинка
Hei Hei CR DL - це велосипед, який виграє по-крупному. Він виграв три 24-годинних сольних чемпіонату світу під керівництвом Корі Уоллеса. Він вигравав величезні етапи гонок і ставив світові рекорди. Чудова рама Kona Race Light Carbon включає такі смачні компоненти, як 120-міліметрова вилка RockShox Sid Luxe Ultimate і задній амортизатор, а також трансмісія SRAM XX1. Надпотужні гальма SRAM G2 RSC дадуть вам контроль, коли вам це потрібно найбільше. Обода WTB KOM Light i27 TCS зашнуровані в маточини DT Swiss 350 з плавним ходом.
Особливості:
- Розроблено, щоб бути легким і виготовлений відповідно до високих стандартів. Вуглецеве волокно вже давно хвалять за його вагу і міцність, але замість того, щоб ганятися за грамами, ми приділяємо увагу продуктивності, яка можлива, коли правильні високомодульні волокна знаходяться в потрібних місцях. Наші дизайнери дуже тісно співпрацюють з нашим виробником, щоб гарантувати відсутність компромісів щодо бажаних ходових характеристик, довговічності і, нарешті, вимог по вазі, які ми очікуємо від наших велосипедів.
- Чашки підшипників фактично вдавлюються в раму і легко знімаються. Рульова колонка регулюється по висоті, що забезпечує найкращу посадку райдера.
- Більший обхват в нижній частині рульової труби краще розподіляє ударну силу, продовжуючи термін служби підшипників рульової колонки і усуває тремтіння гальм, забезпечуючи при цьому впевнене рульове управління. Невід'ємна сила його трикутної конструкції також означає більш сильне положення рульового і покращений баланс, що дає водієві більше контролю на пересіченій місцевості. Конічна рульова колонка з нульовим стеком також забезпечує міцність там, де йде навантаження - в нижню чашку гарнітури, - максимізуючи довговічність підшипників там, де це необхідно.
- Безкамерні обода дозволяють використовувати шини з більшою стійкістю до проколів; здатність працювати з більш низьким тиском в шинах, що забезпечує краще зчеплення шин з трасою; менший опір коченню; і зниження ваги в порівнянні з традиційними системами камер і шин.
- Стандарти задньої осі 12x142 мм, 12x148 і 12x157 забезпечують райдеру Kona дві основні переваги: діаметр задньої осі 12 мм забезпечує жорстке сполучення задньої маточини і рами, а зовнішній діаметр маточини 142/148/157 мм дозволяє колесу бути швидко і правильно позиційованим в рамі. У 2017 році з'явився стандарт 12x148 Boost. Збільшений інтервал забезпечує більший зазор між шинами на вилці нижнього пера, в той час як заднє колесо більш жорстке і довговічне в порівнянні з наскрізною віссю 12x142.
- Незалежна підвіска Fuse спроектована так, щоб бути максимально легкою і ефективною, спеціально орієнтованої на потреби сучасного трейлрайдера XC. Як і всі наші підвісні платформи, Fuse IS спроектований навколо єдиної осі з передбачуваним співвідношенням важелів для забезпечення чуйності і різкості. Рама, створена для нашої платформи Hei Hei, має стійку сидіння, яка спирається на невеликий вигин рами, а не на шарнір в місці з'єднання сидіння і нижнього пір'я. В результаті з'явилася ефективна система підвіски з поперечної жорсткістю, яка виводить зниження ваги на новий рівень.
Характеристики:
- Матеріал рами: Kona Race Light Carbon
- Колеса: WTB KOM Light i27 TCS 29 "на втулках DT Swiss 350
- Підвісна платформа: запобіжник
- Передня / задня підвіска: 120 мм
- Ззаду: RockShox Sid Luxe Ultimate
- Вилка: RockShox Sid Ultimate DebonAir 120 мм
- Шатуни: SRAM Descendant DUB Carbon
- Трансмісія: SRAM XX1 / XO Eagle 12spd
- Гальма: SRAM G2 RSC з переднім ротором 180 мм / заднім ротором 160 мм
- Підсідельний штир: RockShox Reverb з 1x дистанційним важелем 31,6 мм
- Кермо: кермо RaceFace Next 35 мм / винос RaceFace Turbine SL 35 / рукоятка Kona Key Grip
- Передня шина: Maxxis Rekon EXO TR 3C 29x2,25 "
- Задня шина: Maxxis Rekon EXO TR 3C 29x2,25 "
- Сідло: WTB SL8 Pro
Відгуків: 0
Відгуків про цей товар ще не було.
Питань: 0
Немає запитань про цей товар.