0
0

Ваш кошик порожній :(
Код товару: 1033-KNA B21SUUL50
Новинка
Артикул:
1033-KNA B21SUUL50
Виробники
Kona
Наявність:
В наявності
63920 грн.
Оплата: при отриманні на картку банку, розстрочка, банківський переказ для фіз. та юр. осіб з ПДВ
Доставка: Нова Пошта.
Повернення товару: у вас є 14 днів, щоб повернути або обміняти товар.

Sutra ULTD це дуже особливий велосипед. Базується він на турінгових рамі (тобто ви будете мати більш анатомічну посадку), але відмінністю є те, що він ближчий до класу велосипедів «монстр-крос» завдяки дуже широким шинам (29 дюймів, шириною 2.25).

Чутлива керованість, контроль на більшості поверхонь, на дійсність компонентів і комфорт це саме ті епітети, якими чесно можна пояснити саме цю модель - Kona Sutra ULTD.

Особливості:

  • Далеко не всі матеріали мають такі ж характеристики амортизації, довговічності і плавності ходу, як сталь. Kona ніколи не відхилялася від оригінального матеріалу для велоспорту і невпинно працювала над адаптацією, удосконаленням і оновленням рамок Kona Cromoly в міру того, як вимоги гонщиків продовжують розвиватися.
  • Більший обхват в нижній частині рульової труби краще розподіляє ударну силу, продовжуючи термін служби підшипників рульової колонки і усуває тремтіння гальм, забезпечуючи при цьому впевнене рульове управління. Невід'ємна сила його трикутної конструкції також означає більш сильне положення рульового і покращений баланс, що дає водієві більше контролю на пересіченій місцевості. Конічна рульова колонка з нульовим стеком також забезпечує міцність там, де йде навантаження - в нижню чашку гарнітури, - максимізуючи довговічність підшипників там, де це необхідно.
  • Безкамерні обода дозволяють використовувати шини з більшою стійкістю до проколів; здатність працювати з більш низьким тиском в шинах, що забезпечує краще зчеплення шин з трасою; менший опір коченню; і зниження ваги в порівнянні з традиційними системами камер і шин.
  • Стандарти задньої осі 12x142 мм, 12x148 і 12x157 забезпечують райдеру Kona дві основні переваги: ​​діаметр задньої осі 12 мм забезпечує жорстке сполучення задньої маточини і рами, а зовнішній діаметр маточини 142/148/157 мм дозволяє колесу бути швидко і правильно позиційованим в рамі. У 2017 році з'явився стандарт 12x148 Boost. Збільшений інтервал забезпечує більший зазор між шинами на вилці нижнього пера, в той час як заднє колесо більш жорстке і довговічне в порівнянні з наскрізною віссю 12x142.


Характеристики:

  • Матеріал рами: Kona Cromoly Butted
  • Вилка: Kona Project Two Cromoly Disc Touring
  • Колеса: WTB KOM Light Team i27 TCS 2.0 29 "
  • Шатуни: SRAM NX
  • Трансмісія: SRAM Rival 1 11 швидкостей
  • Гальма: SRAM Rival 1 з ротором 160 мм спереду / 160 мм ззаду
  • Підсідельний штир: TranzX Dropper + RAD Internal 31,6 мм
  • Кермо: Kona Road Bar / Kona Road Deluxe Stem
  • Передня шина: Maxxis Recon Race EXO TR 29x2,25 "
  • Задня шина: Maxxis Recon Race EXO TR 29x2,25 "
  • Сідло: WTB Volt
Відгуків: 0
You can leave a review about a product only after you have purchased it. This is how we form an honest rating.

Відгуків про цей товар ще не було.

Питань: 0

Немає запитань про цей товар.